Vecka 2

Vi går nu in i vecka 2 och jag påbörjar min andra dietvecka. Det kommer vara himla lätt att hålla räkningen, perfekt för min hjärna. ;)
 
Morgondagen startar med ett besök hos coach, ett träningspass och första mätningen. Wooooaaah! Sjukt spännande!!!! Sedan lite snack om upplägget för den här månaden.
 
 
Dagens formcheck på magen.. Kommer ha den här bilden att jämföra med under resans gång. Plus massa fler, som jag så småningom kommer dela med mig av. Det finns mycket att ta av, men missförstå mig inte nu! Tävlingsformen är en helt annan form än vardagsformen, så inga kommentarer om att jag inte är tjock, osv! ok?!;)
Fettet ska bort och det är en hel del att kämpa med. Mina depåer sitter på ländrygg och lår, så det är där det förmodligen kommer släppa sist.
 
Ikväll var det framsida lår, vader och lite rumpa som fick sig en genomkörare. Fy vilken ångest jag hade innan, men som alltid så är det en sån underbar känsla som infinner sig i kroppen efteråt.
När det gjorde som mest ont och jag var på väg att ge upp så fanns det en röst inom mig som sa 5 till.. Bra jävla röst alltså!
 
6set benpress
3set hacklift (fyyyy för den här)
4set benspark
1set utfallsgång
Jag pallade verkligen inte mer, min lår skakade och balansen var helt borta.
3set stående vadpress - ss - sittande vadpress
3set rumpövning i kabel (vette tusan vad den kallas)
 
 
Never give up and make each day count..
 
Godnatt och sov så gott! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0