Vad hände?!

Hela dagen har jag varit i en konstant "hungerdimma". Pain in the but!
Jag har nu gått in i min 5:e dietvecka av totalt 24 st. Antal dagar kvar - mååånga.
Det går upp och det går ner.. idag var det alltså lite av en ner-dag för lilla mig..
 
 
137 för att vara exakt..
 
Vaknade i natt av att jag var sjöblöt av svett, (fräscht, jag vet) men inte drömde jag ngn mardröm och inte är jag sjuk heller. Så det vette katten vad kroppen höll på med egentligen. Hoppas på bättre sömn i natt!
 
I morse körde jag baksida lår, axlar och mage.
 
4set liggande lårcurl - ss - stående lårcurl
4set raka mark m. hantlar
4set sittande axelpress
4set liggande sidolyft m. hantlar för baksida axlar
4set sittande sidolyft m. hantlar - ss - v-ups på bänk
 
Jag hade en bra känsla genom hela passet och höll ett bra tempo.
 
Sjuuuuk träningsvärk i min rygg idag, i morrn kommer det va värst!! ♥ Underbart ♥
Tack igen Madde! :D
 
 
Dagens bästa måltid.. Kassler, mmmmmums
 
Godnatt på er
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0