Nu!

Tiden går så äckligt fort! 4 månader kvar tills jag fyller år.. Hujedamig!
 
Jag har i alla fall haft en toppenhelg! Vacker bröllop, galet god mat och oerhört trevligt bordssällskap. :)
Resan hem gick bra, fick ju glida fram på vägarna i finbilen. Som jag nu har till låns ett tag, lovely!
 
 
En riktigt bil...
 
Bilder från helgen..
 
Det vackra brudparet...
 
Lördagens cheatfrulle..
 
 
Jag som liten 6-åring.. haha!
 
 
På väg upp till norrland.. skitväder och godisförbud!
 
Diet och långa bilfärder kompar inte bra ihop, inte i mina ögon iaf. Det gick självklart bra, men färdgodis är så himla nice.
Lyxade iaf till det med en cola zero i Sundsvall när det var dags för middag..
 

Dagens träning, rygg och 1 övningspar armar
 
4set latsdrag i maskin
4set latsdrag bakom nacken i kabel
4set hantelrodd
4set stående högrodd i kabel
3set bamsen - ss - triceps pushdowns
 
 
Efter två jobbdagar är jag nu ledig igen, ganska skönt. Spenderar halva dagen i Sthlm i morrn med Anna och hennes familj samt Lina. Ska bli himla mysigt!
 
Men nu tänkte jag krama kudden och drömma mig bort..
 
 

Kommentarer
Postat av: Cathie

Vad är det för diet du går på och varför? :)

Svar: Jag går på en tävlingsdiet.. Ligger på ett kcal underskott för att tappa i fett. Men ett högt proteinintag för att bibehålla muskelmassa. Ska tävla i Bodyfitness 15/6. :)
Fanny

2013-01-23 @ 16:03:49
URL: http://cathie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0