Never ending story?

Igår var min dag inte nådig.. i matväg alltså! Jag kunde bara inte låt bli. ;)
 
Frullen har ni ju sett. American pankaces, blåbär/hallon protein smoothie och kaffe.
 
Recept på smoothien
 
½ burk lätt kesella
1 banan
½dl vaniljprotein
Lättmjölk (höftar för att få till en drick vänlig konsistens)
ca 2dl frysta hallon/blåbär
1tsk vaniljpulver (för att få den lite söt)
 
Himmel på pannkaka så god den blev. :) Jag kan garantera er att jag blev mätt på min frukost!
 
 
Sushi till lunch..
 
 
Middag på Folkets Bar, lam, tonfisk carpaccio och gnocchi.
 
 
Efterrätt på Vardagsrum.. Chokladkaka och cappuccino.
 
 
Och lite mer gotta hemma i soffan..
 
Tackar Anna för tipset, Ica Skrapan har detta godisguld!
 
Utöver detta så blev det två tunnbröd-mackor och naturgodis mellan lunch och middag. Lite lätt hysteriskt jag vet, men det var så himla mycket som jag bara ville äta. Sååå, nu är det gjort. Back on diet again. Det kommer bli mycket mildare nästa lördag..
 
Tränade bröst och triceps i morse innan jobbet.
 
3set lutande hantelpress
3set hantelflyes
3set flyes i c.c
3set pushdowns m. rep i kabel
3set triceps extension ovanför huvudet i kabel
 

Ikväll har jag och Zelma myst med finaste Frida och Gaagii. ♥
Nu tänker jag stänga ner och läsa lite innan jag kliver in i drömmarnas värld. Ledig dag i morgon, startar den med att kötta rygg på gymmet med min kollega Madde. Ska bli kul då vi aldrig kört tillsammans förut.
 
Sov gott raringar!

Kommentarer
Postat av: Karin O

SÅ mkt gott:) Gud vad jag saknar lakritsmarabou här, ja vanlig marabou och daimmaramou finns som tur är även i Kina:)

Svar: Sjukt mkt gott! Längtar tillbaka till den där dagen ;)Ja, det kan jag verkligen förstå! Men det är ju tur att vanlig marabou finns.Du får be ngn skicka en lakrits till dig. :)
Fanny

2013-01-28 @ 13:33:28
URL: http://kakansemlanoliven.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0