Min kost och dagens träning..

Jag tänkte skriva hur en dag ser ut för mig på matfronten. Jag kommer inte att skriva ut mängden på vardera råvara. Detta eftersom det är något som jag har betalat för och inget som jag då vill dela med mig av bara sådär, samt att ett kostschema kan vara väldigt individuellt men också i respekt för min coach och hans yrke. Vill ni få hjälp med kosten så kan jag varmt rekommendera honom, Fredrik Carlsson på reFORM.
 
Måltid 1: Ägg, BCAA, havregryn. Jag kokar äggen, mixar havregryn tillsammans med BCAA och vatten.
Måltid 2: Proteinshake, omega 3
Måltid 3: Kotlett (alt. kyckling, kalkon, ytterfilé), bulgur (alt. ris, quinoa), sallad
Måltid 4: Samma som måltid 2
Måltid 5: Kyckling (alt. kalkon, räkor, kassler), bulgur (alt. ris, quinoa), sallad
Måltid 6: Samma som måltid 1, (alt. keso ist för ägg)
 
Innan träning: EAA, äpple
Efter träning: EAA, omega 3
 
Kcal: 1676/dag
 
 
Måltid 3 och 5, aka lunch och middag...
 
I dag är första dagen som jag inte känner den minsta hunger, missade shaken mellan 1 och 3, tiden gick så fort och jag hann aldrig bli hungrig. Men har tagit igen den under kvällen så allt ligger i fas. :)
Det rullar på himla bra, har ju så god mat att äta. Kotlett med sparris, mmmmums! Men jag har önskar mig avokado i min kost, så det ska lilla jag få till nästa formcheck. :)
 
Dagens träning:
 
Tabata på Factor
 
Warm up
Dynamic stretch
2 lap
MT climber 15
Burpees 10
----------------
Tabata tuseday
20/10

2 lap
Battel rope
Sprinter situps
Burpees
Squat
 
Sjukt dåligt flås, men det var riktigt skönt. :) Gruvade mig som tusan inför squatsen, har sån brutal träningsvärk i mina lår, men det gick ju att köra även om det sved som tusan. Så länge det går så är det bara att kriga!!
 
Drog sedan iväg till friskis för att köra lite rygg.
 
4set latsdrag
4set drag bakom nacken
4set enarmsrodd i kabel
4set högrodd i kabel
 
Bra kontakt hela tiden, lööövely!
 
 
Sista måltiden intagen, nu ska jag krypa ner i sängen och läsa lite innan jag somnar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0