Måndag

Startade dagen med ett besök hos sjukgymnasten. Värmedyna och sedan pang på och mosa lite triggerpunkter, AJ SOM F*N!! Inte skönt någonstans.. Men det behöver ju göras om jag ska bli helt återställd.
 
Sedan brassade jag iväg till gymmet. Baksida ben, axlar och mage.
 
4set liggande lårcurl - ss - stående
4set raka mark m. hantlar
4set sittande hantelpress
4set stående sidolyft m. hantlar
4set liggande sidolyft m. hantlar för baksidan
4set hängande benlyft - ss - frontlyft m. viktskiva
 
Fick inte alls den där känslan under passet som jag vanligtvis får. Kroppen svarade inte som den brukar. Men det är väl förkylningen som inte släppt helt. Snorar vidare och hoppas på ett bättre pass i morgon.
 
 
Efter 3 veckors diet så har jag tappat en hel del vätska, känner mig inte lika svullen som tidigare.
 
 
Före... lite mer vätska..
 
Bilderna är fotade i olika ljus och avstånd, så det blir inte en helt rättvis bedömning.
Men jag känner stor skillnad, så jag hoppas bara att mätningen på onsdag visar bra siffror.
 
Klockan ringer... Dags för sista målet mat!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Äter du halv tolv på kvällen?

Svar: Japp! Jag äter alltid mitt sista mål innan jag går i säng.
Fanny

2013-01-22 @ 20:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0