Ganska nöjd!

Äntligen har den där känslan, som jag så länge längtat efter, infunnit sig igen. Kroppen samarbetade hela vägen och det drog och sved genom varje övning. Grymt härligt!!
 
 
Efter massa bröstmos och bra ljus så får jag banne mig en bröstskåra!
 
Önskar bara den kunde stanna där.. Men den tiden kommer.
 
4set bänkpress i smith
4set flyes i c.c från övre trissan
4set flyes i c.c från nedre trissan
4set lutande hantelpress
4set pushdowns m. rep i kabel
4set skull crushers
3set en-arms sträck m. hantel - ss - triceps pushups
 
Nu ska jag mumsa i mig sista måltiden och sedan köra ryggrehab (stretch och bål-stabilitetsövningar) innan jag kryper i säng.
Jag känner mig för övrigt himla bra i ländryggen nu, så snaaaart är jag äntligen tillbaka på Factor! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0