Dag 2

Det rullar pååååå. :) Hade lite tråkigt under min rast på jobbet med min shake, då jag saknade något att tugga på. Men det stillar helt klart hungern, för ett tag.
 
I morgon är det fredag, största utmaningen där är att jag inte har fritt på kvällen. Jag har ju nämligen haft den lyxen tidigare! Nu är den booorta med vinden. Så definitivt ingen go´frulle i morrn bitti och inge spicy hot eller pizza till middag. Dietmat for the win! ;)
 
Ikväll valde jag bort bröst och triceps för att hinna med en genomkörare av ryggen den här veckan.
 
4set latsdrag bakom nacken
4set sittande rodd
3set negativa chins
4set smalt latsdrag
4set pullover i maskin
4set högrodd i kabel
 
Bra kontakt och flyt i passet.. Helt slut i latsen!
 
 
Efter dagens pass och morgonens bokning..
 
 
Dagens 4:e mål...
 
Nu är det dags att krama kudden!
 

Kommentarer
Postat av: Mor

Heyhey..... Ingen ide att jag kommer och hälsar på och fixar brakmiddag då???!!

Svar: Joooo!! Om du kommer en lördag så kan vi fixa brakmiddag, då får jag äta vad som helst. :D Alla andra dagar är det no-no till allt utom dietmat. :)
Fanny

2013-01-03 @ 23:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0