Workout med Denicé-fis ♥

Hepp hepp, legday!
 
Kopierar upplägget från Denicé blogg rakt av.
 
Dagens upplägg:
Ben. Slr= Slowrep, 5 sek upp, 5 sek ner<
Slowrep 10 st max. 

5 set “vanliga” boxsquat, tunga 1-3 rep
1 set Slr. Legcurl
1 set Slr. liggande Benpress
1 set Slr. Benspark

Jag körde alltså lite annorluna än vad jag brukar. Men ni kanske känner igen 5/5 tempot? Det körde jag under min vilomånad, så det var inte nytt för mkt. Men det är mycket nyttigt att variera träningen. :)
Har ni aldrig testat att köra "slowrep" så tycker jag att ni ska göra det. Helt galet va det svider i muklerna! Smärtan efteråt är brutal och jag blir nästan illamående. Det låter kanske inte som ngt man vill sträva efter, meeeen nu är det ju så att det är precis där jag vill hamna. Det SKA vara jobbigt och det SKA vara obekvämt. Det är när man pressar sig själv som man också utvecklas.
 
Bra pass.. mkt bra pass!
 
 
Skins.. typ bästa brallorna.
 
I alla fall nu när jag är lite tajtare i formen, annars sitter dom fasligt tajt i midjan.
 
 
Alltså.. det där med att göra sig ful på bild är inte min grej. Jag blir ju verkligen FUL! haha.. Denicé den jävla sötnöten! Jaja, jag måste väl bjuda på mig ibland.
 
 
Frullen från i morse.. jag påpekar det igen, LÖÖÖÖÖV örtsalt!
 

Kommentarer
Postat av: Denicé-fis

"Sötnöten" my ass! HAHAHA! Pusspårejje!!! <3

Svar: Hahaha! JoooOOO, saja! Pössen <3
Fanny

2013-02-08 @ 20:27:53
URL: http://denicefitness.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0