Väggen och blommor..

Jag har inte gått in iden, men jag lutar mig lite försiktigt mot den, bara för att hålla mig uppe.
Blä!! Förutom en apjobbig träningsvärk i mina ben/rumpa så känns det som jag har växtvärk, som när man var liten, rena rama benvärken. Usch vad det slukar energi ur mig!
 
 
Typ såhär känner jag mig.. Helt paj!

Förmiddagen gick hur bra som helst. Uppe tidigt, pigg och alert! Tvättat, städat och donat på här hemma. Men sedan vid 15 tiden, precis när jag och Sofie körde ett tröningspass ihop så sa kroppen ifrån.
 
Varje cell skriker efter energi, men det finns inget att hämta. Nada. Zip. Zero. Nothing!
 
Bäddar ner mig i soffan och slötittar på ngn film.
 
Titta så fina blommor jag fick idag! Det värmer så himla mkt i mitt lilla hjärta.
 
 
Han är en av mina bästa, min stöttepelare, mitt bollplank, min förebild. Han är min pappa! ♥
 
Skriver mer om dagens träning senare eller i morgon, nu orkar jag inte.
 
Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0