Strike

Ikväll blev det bowling med mina kära kollegor, träningen blev alltså förflyttad till helgen istället.
Jag är ju verkligen ingen morgonmänniska, speciellt inte när jag var så slut på i kroppen som jag var igår kväll. Gjorde ett tappert försök att vakna vid 7 i morse, men det gick verkligen inte.
 
I morgon däremot blir det gym kl.8, sedan lite mellis och vila innan Factor kl.11.35. Jag hoppas verkligen att jag kommer kunna köra det som står på schemat. Gruvar lite för att det blir frontsquat eller deadlift. Ländryggen är fortfarande öm efter poseringen. Jag har ju haft problem med den en tid och det är inget som jag vill dra på mig igen. Men jag kanske kan få köra ngt annat om det inte funkar för mig. Vi får se helt enkelt!
 
 
Sov gott!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0