Lördag coming up!

Ikväll har jag bakat en oreo cheesecake till morgondagen. Åker till min kära mamma där även Lina, Elin, Linda och Mio kommer vara. Det blir Palt, mys och sjääälvklart denna goding till en kopp kaffe. Mums!
Men först jobb 11.00-17.30..
 
 
Körde rygg och biceps idag.
 
4set lat. pullover
4set stående rodd i kabel från nedre trissan
4set framåtlutad stångrodd
4set hantelcurl
4set curl m. rep i kabel
4set "bamsen"

Bra pass, mycket bättre än gårdagens. Som såg ut såhär, bröst och triceps
.
4set lutande hantelpress
4set lutande hantalflyes
4set press i c.c
4set flyes nerifrån i c.c
4set pushdowns i kabel
4set skull crushers
 
Men nu kom jag på att jag glömde köra mage idag, darn! Får mosa igenom den lite i helgen istället.

Nu ska jag återgå till min garderobsrensning innan jag kryper i säng och läser om kära Mr. Fifty..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0