God morgon!

Favorit i repris.. Det är ju trots allt Lördag. ;)
 
 
Proteinsmoothie, amreican pancakes, kaffe..
 
När dom flesta tar helg så fortsätter jag min jobb-vecka.
I dag 10.30-18.00. Shoppingsugen? Kom och hälsa på vettja!
 
Gårdagens träning har jag ju glömt skriva om. Framsida ben och vader.
Det gick riktigt bra för å vara ett benpass!
 
6set benspark
6set liggande benpress (fegar med djupet när det blir tungt, måste våga liiite mer)
6set sittande benpress, drop på sista
6set stående vadpress

Höll ett bra tempo hela passet. Så j-kla skön efteråt! Hade tänkt hinna med utfall. Men pressarna tog så himla bra, så jag rullade hem istället. Då hann jag med att tvätta bilen också. :)
 
Idag har träningsvärken börjat smyga sig på, framförallt i skinkorna.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0