Upside down

Ibland när jag har kört på riktigt bra och känner mig sådär tom och nöjd i både kropp och knopp, då känns allt ungefär som att upp är ner och ner är upp. Men det är en skön känsla, jag gillar det! :)
 
Utanför blåser det som tusan, det märks av ganska ordentligt här uppe på 10:e våningen. Men här inne är det mysig. Tända ljus, dagens sista måltid framför mig och ett avsnitt av SATC väntar.
 
Har känt mig lite trött idag, pga riktigt kass sömn i natt. Men på eftermiddan kändes det bättre och väl på gymmet var jag i fas. Bröst, triceps och cardio.
 
5 set lutande hantelpress
4 set flyes m. hantlar
4 set flyes i maskin
4 set press i maskin
4 set flyes i c.c från övre trissan
5 set pushdowns i kabel
5 set sittande tricepspress i maskin
4 set enarmssträck m. hantel
 
40 min cardio på crosstrainer
 
Sedan gick jag faktiskt över till solariet för att få lite färg i mitt bleka nylle. Brun utan sol är strikt förbjudet på tävlingen, så jag behöver få lite färg till dess. Jag vägrar se ut som ett lakan!
 
 
Efter passet.. skönt!
 
 
Frestelser på jobbet...
 
Det är tur att det inte var en massa choklad. Det här kunde jag faktiskt fnysa åt med lätthet. :)
 
Spinning kl.07.00 i morgon, hoppas jag sover bättre i natt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0