Resultat

Jag har gått och varit lite nojig kring min form, så en mätning var efterlängtat. Men varför oroa sig? Allt går ju precis som det ska. Nu måste jag skärpa mig och fokusera på rätt saker. :)
Idag är en bra dag! Ett bra träningspass, en bra mätning och en god natts sömn.
 
Nu ska jag hålla kvar den här känslan och plocka fram den så fort jag får en negativ dipp. Happy face, happy face!
 
 
Tipptopp!
 
Bröst och triceps övervakat av bästa mr Carlsson.
 
4-5set/övning.
 
Stående flyes nerifrån i c.c
Liggande hantelpress
Flyes i pecdeck - ss - "krabban" i maskin
Triceps i maskin
Pusdowns i kabel - ss - bröstpress i maskin m. smalt grepp, triceps kopplas in.
 
Det blev ingen cardio i morse, utan det blir en promenad i det UNDERBARA vädret efter jag tagit en svängom med dammsugaren. Eftersom jag är ledig så måste jag passa på att njuta av solen.
 
Från och med idag ska jag alltså köra 40min cardio varje dag, även de dagar då jag har vila från styrketräningen. Jag kommer passa på att köra väldigt varierat nu, då det kommer bli lite mer styrt längre fram.
 
Tjingeling!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0