Godnatt

En snabb update, då sängen kallar.
 
Rygg och lite armar.
 
5 set latsdrag bakom nacken
5 set sittande rodd i kabel
4 set stångrodd
4 set rodd i sittande plateloaded
4 set stående rodd i kabel
4 set smalt latsdrag
3 set "bamsen" - ss - pushdowns i kabel
3 set curl m rep i kabel - ss - press ovanför huvudet i kabel
 
40min på crosstrainer, segt som attans i mina ben.
 
 
Efter passet, trörr och nöjd..
 
 
Min middag.. mkt godare än bullen i högra hörnet!

I morgon blir det ett tidigt pass, kl.07.00 närmare bestämt. Faaaan, hur ska jag komma upp??!!
Jag kommer nämligen inte hinna efter jobbet, då jag ska på "Killing Queen" med Anna på Konserthuset. Ska bli himla skoj, har aldrig satt min fot där under alla år som jag har bott här. :)
 
Onsdag betyder ju framsida ben, vader och mage. Meeeen, jag tror jag skiftar och kör mitt torsdagspass i morgon istället. Morgonformen får avgöra. ;)
 
Sov gott!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0