Andra ögon..

Att se på sin utveckling med andra ögon än sina egna är helt omöjligt. Just nu är det precis det jag skulle behöva kunna göra, för det känns som det står helt stilla. Jag ser ingen förändring under månaden som gått, sedan jag började min cardio. Jag tycker att jag står helt stilla och känner liiite smått panik över att det bara är 7 veckor kvar nu. Tiden går ju så fort, kommer jag hinna komma i form? Jag vill ju inte se slät ut.. Dessa hjärnspöken, de gör mig inte gott just nu känner jag.
 
Till råga på allt så fick jag kämpa mig igenom kvällens pass, det tog emot hela tiden och jag hade heller ingen vidare kontakt. Sjukt seg kropp!
 
Det var inte många på gymmet, vilket var himla skönt. Jag var själv ett tag tills det kom två tappra krigare och sedan ytterligare tre till. Passade på att poseringsträna lite och t-walk träna (när jag ändå var själv), måste öva mer i veckan då jag slarvat lite. Har hela tiden tänkt "jag hinner, det är långt kvar", men nu är ju faktiskt tävlingen runt hörnet!
 
Rygg och lite armar fick kriga.
 
4 set latsdrag i maskin
4 set latsdrag bakom nacken i kabel - ss - stående rodd i kabel
4 set hantelrodd
4 set sittande rodd i kabel - ss - latsdrag
4 set pushdowns - ss - stångcurl
4 set enarmscurl i maskin - ss - tricepspress i maskin
 
40min cardio på kära trampmaskinen
 
 
Trots segt pass så orkade jag iaf bjuda på ett litet leende..
 
Nya pjucksen är invigda, Nike Free 5.0, så galet sköna OCH snygga!
 
Hoppas ni alla har haft en mysig Valborg med god mat och trevlig sällskap. :)
 
Godnatt och sov gott!
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, nu skyller jag på dig!!

Låg i valet och kvalet om jag skulle beställa nya träningsskor (som jag egentligen inte behöver!! som vanligt) ... och nu när du skrev att du testade dina nya så kunde jag inte låta bli att trycka på beställknappen.

haha!!


Bra jobb med träningen :D

Svar: Hahaha! Helt rätt, du får gärna skylla på mig. Lyllos dig som har någon att skylla på! Jag hade liksom inget att skylla på, annat än att jag ville ha dom. ;)
Man är nog lite smått beroende va? :) mihihihihiii...
Fanny

2013-05-01 @ 11:47:18
URL: http://www.mittalldelesegnaliv.blogspot.com
Postat av: Linnéa

Jag har oxå ett par 5.0. De är verkligen underbara att ha på sig. Men du hade ju fräschaste färgen. Jättefina!
Vissa dagar kan ju precis allt kännas som att de står stilla. Snart är du på stort G igen;-) Jag tycker du är skitduktig!
Kram

Svar: Jaaa, dom är råsköna! :) Och snygga, vilket är pricken över i ;)
Ja, jag hoppas nojorna försvinner snarast, det tar för mycket energi att grubbla. :P

Tack så jättemycket Linnéa, blir så himla glad!
Stor kram tillbaka
Fanny

2013-05-01 @ 14:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0