Yesterday

Jag hann aldrig uppdatera mer igår, så här kommer det. :)
 
Hade en riktigt mysig dag med Lina. Lite shopping och fika innan jag släppte av henne på busstationen.
Alltid lika tråkigt när hon åker..
 
Sedan drog jag iväg till träning nr.2. Framsida ben, vader och mage
 
5set boxsquat i smith
5set sittande vadpress - ss - stående utan vikt
5set benspark
3set utfallsgång m. hantlar
3set russian twist
 
Kvällen avslutades hemma hos goa Denicé. Tacos-mys och surr sent inpå småtimmarna.
Vi hade inte setts sedan i somras, så det fanns en massa att snacka ikapp oss om. Keewl!
 
Självklart så mumsade vi i oss en efterrätt också. INTE Ben&Jerrys glass (tyvärr) utan lite nyttigare, nämligen fruktsallad med vaniljkesella. Gott nanting! Jag är ju inte den som är den när det kommer till mat, så min mage fick sig en rejäl påfyllning. ;)
 


Tacos...
 
 
Fruktsallad och en glimt av Denicé assnygga egenmålade tavla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0