Work work

En helg full av jobb och åter jobb. I helgen har Erikslund Shopping Center firat 1 år, det har varit bra tryck i butiken. :)
 
Jag har faktiskt inte gjort många knop utöver jobbet. Det har blivit raka vägen hem till min lugna vrå, ingen träning och inget socialt. Ibland är det skönt att bara vara jag.
 
I morgon är jag till min förvåning ledig. Var helt inställd på jobb så jag har inget planerat förutom träning.
Gym och Factor. :)

Vore kul med en bio på kvällen.
Tror jag har några slantar över till det, men jag lär ju ragga upp ett sällskap först.
 
 

Kommentarer
Postat av: Cin

Slank lite snabbt in på din blogg och fastnade... så nu har jag alldeles för bråttom att skynda till Förskolan och hämta mini.
Inspirerande läsning iaf... hur länge har du tränat så här intensivt? kanske står det redan, men som sagt.. då får jag läsa mer sen :-)

Ha det gott!!

Svar: Hej och välkommen! Va kul att du tycker mitt klotter är inspirerande :) Jag har kört dubbla pass i 6 månader ungefär, då jag började på Factor. Intensivt mot mitt mål är ett år. Innan det två år, då jag trodde att jag tränade tillräckligt hårt, men så var inte fallet. Målet mot Bodyfitness startade hösten 2009, det senaste året har jag haft mest utveckling i och med min omstrukturering i träningen. :)

Ha det fint och jag hoppas att du fortsätter hitta inspiration här. :)
Fanny

2012-09-24 @ 13:18:57
URL: http://cinso.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0