Uppe i varv!

Efter en fartfylld kväll på jobbet så är jag fortfarande uppe i varv. Från ca 17.30 hade vi konstant tryck i kassan, så galet kul! :D Kön ringlade sig lång och vi bara matade och matade ut varor. Vi hade alltså Clubkväll mellan 18-21 där vi hade 25% på allt i butiken. Nöjda kunder och nöjda kollegor. :)
 
Jag han med träning i morse innan jobbet, valde att köra Factor istället för gym. Benpass en morgon före 8 är liiite för jobbigt mentalt.
 
Warm up 3 laps
Lunges
Squat 5
Burpees 3
--------

Deadlift 5-5-5-5

12 min
DL 7
Burpee lat. jump 6
DL 3
Sprinter situps 10/10
 

Jag låg länge i sängen och velade innan jag klev upp, kände mig så himla trött i skallen. Tog mig i alla fall upp och iväg. Utan några som helst förhoppningar på att lyckas få till ett bra pass. Men det gick riktigt bra! Kände mig stark i DL, vilket är positivt!
Sprinter situps är däremot inte min starka sida. MEN, jag kan bara bli bättre. :)
 
 
Kör marklyft under ett gympass i våras..
 
I morgon är det dags för min lediga dag den här veckan, den är ganska fullbokad. ;) Som vanligt!
  • Sovmorgon
  • Städa, ringa telefonsamtal och boka tider. (frillan, tatuering)
  • Gym och mätning kl.13
  • Fika med Madde kl.15
  • Factor kl.17.15
  • Handla mat
  • Filmkväll med Lindha
Hoppas ni har haft en grym dag på alla sätt och vis.
 
Nattinatti

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack vännen! Du är bäst! <3

Svar: <3
Fanny

2012-09-20 @ 10:12:40
URL: http://annaekvall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0