Träning & SATS Västerås

Har haft en riktigt nice dag med träning i dubbel bemärkelse.
 
Gym som idag var rygg. Kände mig ovanligt pigg för att vara kl. 9 på morgonen. Har nog börjat lyckas vända min morgontrötthet. För 6 månader sedan var det en pina att träna den tiden, nu tränar jag ju faktiskt mkt tidigare än så när jag kör på Factor. :)
 
4set kort marklyft
4set hängande rodd (Häng i smithstången, benen upp på en bänk)
4set liggande rodd m. hantlar på lutande bänk
4set latsdrag,smalt grepp
4set sittande rodd i kabel, brett grepp
4set stående rodd i kabel
 
Jag tror det blev 4 set rakt igenom.. men såhär i efterhand är jag lite osäker och dålig på att räkna. ;)
 
 
En bild från Instagram som jag la upp tidigare idag.. Jag tror mina övningar gett resultat, tjockleken ser lite bättre ut. :)

Fancy_ för er som är sugna på att följa mig där.
Man behöver inte själv vara aktiv. Det räcker med att bara skapa en användare och sedan trycka på den gröna "follow" knappen hos de man vill följa. Smart va?! ;)
 
 
Fick den här av min snälla coach.. flytande krita, ganska bra skit!
 
Riktigt bra att ha när stången glider ur händerna, vilket den gör alltför ofta för mig nuförtiden.
Kommer hänga med mig i princip överallt.. nästan.. Iaf där den får användas..
Och nej, handskar är "out of the question". Dom är bara i vägen!
 
 
@SATS Västerås
 
Rev som sagt av en cykel-klass på SATS ikväll. Himla trevliga loka alltså! Ljusa och fräscha! :) Om det blir fler besök framöver får tiden utvisa. Men kul var det. Grymt svettigt!
 
 
Lite suddig bild.. från receptionen in mot gymmet.
 
Hade tänkt ta fler bilder, men kom på det precis när vi skulle gå. Orkade inte springa in igen.

Har haft en supermysig dag med syrran, det bästa av allt är att vi har halva dagen i morgon också.
Just lovely!
 
Dags att få lite sömn. Factor i morgon kl. 11.35, sis hänger på. ;)
 
#pussågodnatt
 

Kommentarer
Postat av: Satu

DET har gett RESULTAT! Jättebra utveckling på kort tid babe :)

Svar: Taaack darling! :D Det är ju så jäkla kul när allt slit börjar synas! :)
Fanny

2012-09-05 @ 09:07:12
URL: http://satumustonen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0