Squaaaat!

Stelare än ett kassaskåp, jag och overhead squat går inte ihop.
För det första brände det som tusan i traps och axlar. För det andra spände det i bröstryggen när jag skulle gå ner i en squat. Kom inte ner tillräckligt djupt då hela kroppen bara stretade emot. Jag har verkligen något att jobba på här. KUL! :D
Men först så är det dags att fixa till bröstrygg och nacke, känner att det tar emot mer och mer nu. Låsning deluxe!
 
Overhead squat 8-8-5-5

12 min
OH squat 7
Double unders 20 / Jump rope 60
(Jag körde Double unders)
Hand relese push ups 14
 
 
Double unders..
 
 
Overhead squat..
 


Ikväll körde jag baksida ben, axlar och mage efter jobbet.
 
3set sidolyft och utåtrotation i kabel
6set liggande lårcurl
3set press bakom nacken i smith
3set raka marklyft - ss - frontlyft m. viktskiva
3set sidolyft m. hantlar - ss - v-ups på bänk
 
Burning feeling! Riktigt skönt pass! :)
 

Dags att sova, gym i morrn innan jobbet. Det blir alltså vila från Factor, då kvällen spenderas med vänner.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0