Sirap

Precis så kändes det i mina ben i morse, iaf när jag skulle cykla från Factor till jobbet.
Jag har fortfarande ont i mina baksidor sedan måndagens pass. Igår var det framsidans tur att jobba. Imorse var det squat clean på Factor.
Det var första gången för mig, en riiiktigt grym och komplex övning.Like it a lot!
 
Squat clean 5-5-3-3

12 min
Squat clean 3
Burpees 6
Power clean 6
Toes to bar 6
 
Toes to bar ska jag öva mer på, måste få in "svingen". Krigade mig igenom 6 varv med en massa pustningar innan varje nytt varv. Ett riktigt pulshöjande upplägg, blev helt slut!
 
Här kommer sedan dagens rubrik in i bilden. Sirap.
Med trötta ben och motvind så var det nog min tuffaste cykeltur hittills. Hade god lust att droppa cykeln i ett dike och ringa en taxi. Men med peppande musik i lurarna så tog jag mig till jobbet i någorlunda gott skick. ;)
 


Efter 11 timmars jobb så satt jag på min fina cykel igen, mot gymmet för att köra igenom bröst och triceps.
 
4set bänkpress i smith
4set press i c.c
4set flyes i c.c
4set triceps pushdowns m. rep i kabel
4set tricepssträck m. hantel
3set flyes m. hantlar - ss - press
 


Must have!!
 
Idag fick vi in dessa skönheter.. jag bara måste ha dom!
Mina nuvarande lurar har faktiskt börjat fucka ur. Glappar och har sig vilket är riktigt störande. Alltså behöver jag faktiskt ett par nya, eller hur? :D
 
Fredag i morgon och jag kör spinningen kl.07.00 på friskis.
Men det bästa av allt är att jag ska spendera kvällen tillsammans med Satu. Äntligen! :) Vi har försökt få till den här kvällen länge nu. Sushi och mys!

Dags att sova!
 
Pusshej
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0