Scheiße

Idag är en sån dag.. seg, trött, kasst träningspass, omotiverad, less, frusen, ensam, irriterad.. listan kan göras lång om jag får fortsätta! haha..
 
 
Försöker tagga till.. enda övningen som sedan kändes bra!
 
5set militärpress
5set chins
4set sidolyft m. hantlar - ss - frontlyft
4set press bakom nacken i smith
 
Valde att köra axlar idag istället för i morgon, bara för att kunna hinna med ben och mage ordentligt.
Men nu blev det ju inget superpass ikväll, så kommer nog köra lite axlar i alla fall. ;) Plus att jag är ledig och har gott om tid på mig. haha!
 
Det blir iaf både Factor och gym i morrn.. Just LOVELY!!
 
Nu ska jag skräpa vidare här hemma och tycka lite synd om mig själv. Men bara idag. I morrn har jag inte tid att känna efter eller tänka för mkt.
 
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Grannen:-)

Deppigt värre! Nu får du ta och rycka upp dig Fanny Föööfan:-)

Svar: Yepp! :)
Fanny

2012-09-09 @ 23:22:01
Postat av: Linnea

Hoppas måndagen känns bättre när du slår upp dina ögon:-)
Kram

Svar: Tack! Det gör den faktiskt, än så länge.. :D Kraaam!
Fanny

2012-09-10 @ 07:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0