Ego boost!

Så j-kla skönt när man klättrar över den där tröskeln och lägger på lite mer vikt än tidigare.
Jag är som sagt inte så stark i marklyft, men idag körde jag som mest på 80 kg. Under passet 70 kg. Tidigare har jag som mest kört på 70 kg (tror jag) och 60 eller 65 kg under passet. Ganska glad tjej! :D
 
Deadlift 5-5-5-5

10 min
DL 3
Mt. climbers 20
DL 3
Squat 20

* 4 burpees on the min
 


 
Gänget efter min runda, glad tjej och linslusen Rikard. :)

Ikväll ska jag frossa i glass, Pish Food från B&J för att vara exakt. Så. Himla. Gott!
 
Pusshej

Kommentarer
Postat av: Therese

duktig tjej :)

Svar: Men tack söta du! :)
Fanny

2012-09-15 @ 12:47:35
URL: http://theresesarlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0