Tick tock, tick tock!

Fy tusan vad tiden går fort. Ja, jag skriver det säkert 100ggr. Men. Det. Är. Ju. Sant!
Nyss hade jag tisdag men helt plötsligt så knackar fredag på dörren.
 
Körde mitt andra träningspass den här veckan. Gick hyfsat bra, men det är svårt att uppskatta vilken vikt jag ska köra på, eftersom det var första gången jag körde dessa övningar på detta sätt.
  • Pulldown. 5/5 tempo. 1x7 reps till failure. Jävlar vad det sved, men kom upp i 10 reps, bör ligga så nära 7 som möjligt. Alltså körde jag på för lätt vikt.
  • Push press. 5/5 tempo. 1x7 reps till failure. Här tog det stopp på exakt 7, men lyckades inte pressa hela vägen upp.
Nästa pass kör jag på söndag, då blir det samma upplägg som förra gången. Lutande bänkpress och squat. Skillnaden mot förra gången är att vikterna ska ökas!
 
 
75 dagar kvar till dietstart.. målet närmar sig!
 
 
Sitter och insuper inspiration från bilder. Jag tror att min motivation kommer rinna över bägaren efter den här vilan. :) Än så länge känns det helt ok att vila så pass mkt som jag gör. Det kryper såklart lite i kroppen, men jag tar det med ro. Äter, sover, vilar och äter lite till.
I morgon bitti tänker jag i alla fall bege mig ut på en promenad. Sedan väntar en frukost på sportköket i vanlig ordning, det är ju ett sant fredagsnöje. Jobb 9-17. Sedan fredagsmys!
 
Godnatt..

Kommentarer
Postat av: Denise

Spännande med diet snart!! ;D

Svar: Jaaa.. Mycket spännande! ;D
Fanny

2012-10-21 @ 01:58:10
URL: http://deniseworkout.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0