Rubb&Stubb

Har varit hos Lia idag. Färgat, toppat och löshåret är nu tyvärr borta. 4månader satt det i, utan att jag har tappat en enda slinga. Det kallar jag kvalitet! :)
Jag kan varmt rekommendera henne. Bra hårkvalitet och det sitter som berget! Jag var riktigt nöjd och önskar att jag kunde slänga i en bunt den här gången också. Meeen jag får helt enkelt spara lite cash först och ta det framöver.
Nu går jag runt med mkt tunnare hår, sjukt ovant! Men längden är i princip densamma.
 
 
Efter hemma i soffan..
 
 
Före på salongen.. håret ser ju inte så himla mysigt ut när limfästena lyser upp så mkt. haha!
 

Benpasset blev lite mildare än vanligt.. ;)
 
9set sittande benpress i maskin - ss - liggande press i plateloaded
4set sittande benspark
 
Men trots det så tog varje set där det skulle. PAIN!
 
 
Hemma innan passet.. inte så sugen just då
 
Dags att dammsuga lite här hemma, senare blir det ett pass på Factor, ikväll soffhäng framför en film.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0