Ny favorit!

Chokladfluff som smakar precis som chokladmousse, eller jaaa.. nästan iaf. ;)
 
1dl protein. Använde mig av Sloow Protein från Fairing
2dl vatten/mjölk ca. Höftar lite tills jag får till rätt konsistens, precis så som jag vill ha den. :)
1msk kakao. Det använder jag bara för att få en djupare chokladsmak.
 
Som pricken över i toppas fluffet med hallon. Enjoy!
 
 
Kvällens fluff med en mugg citron/ingefära te.
 
 
Gårdagens.. ;)
 
Kvällen har spenderats med Lindha över en budgetkaffe på Donken.
 
Nu väntar två lediga dagar, ska bli riktigt skönt efter 10 jobbdagar i rad.
 
I morgon blir det träning! :D Hoppas detta pass blir bättre än när jag körde det första gången.
 
Puss & godnatt

Kommentarer
Postat av: Alexandra Lilja

Mmmm, frestas lite...

Svar: Goooooott som godis..
Fanny

2012-10-24 @ 20:29:49
URL: http://alexandralilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0