Don't you worry..

.. eventually the wall will collapse.
Det som felar mest är min sömn. Varför kan jag inte bara få sova hela natten?
 
Det var ingen lek i morse. Jag var beredd att kasta in handduken efter 3 min på klockan. Inte. I. Form.
Jag tror att jag var 5 chins ifrån 5 varv.
Jag hatar Thrusters!
 
Warm up
Dynamic stretch
2 laps of
Burpees 5
Push ups 10
Squat 15
------------------
Thrusters 5-5-5-5

8 min of 3, 6, 9, 12, 15...
Thrusters
Chins
 
 
Gymmet ikväll då, det gick helt ok. Men orken är inte som den brukar vara.
 
6set bänkpress i smith
4set hantelflyes
4set flyes i c.c
4set pushdowns i kabel - ss - v-ups på bänk
 
I morgon är jag ledig. Startar dagen med gym och frukost på sportköket. Nu ska jag äta lite mer innan jag går och lägger mig.
 
Natti!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0