Shaken not stirred

Go'kväll!
 
 
Not much to brag about..
 
40 dagar kvar till dietstart. Ska bli så himla spännande!
 
Ikväll körde jag igenom bröst och triceps. För första gången på lääänge så gav jag mig äntligen på dips, det gick bättre än väntat. Fortfarande inget antal att skryta över, men det blev 10 mer än vad jag trodde att jag skulle klara av. :)
 
4set dips
3set hantelflyes
3set bänk i smith
3set flyes i c.c
3set lutande hantelpress
3set pushdowns m. rep
 
Bra flyt genom passet. Lite svagare i bänken, men det är ju sånt som händer och inte hänger jag läpp för det. Lasta av och pumpa på! Avslutade passet skakig som ett asplöv..
 
Godnatt!
 
 

 
I dag är det 5år sedan du somnade in.. tiden går så ofattbart fort.
Jag tänker på dig ofta, saknar dig och längtar efter dig.
Du var vårt ljus på jorden och nu är du vårt ljus i himlen.. vår ängel.
 
Min moster, min idol. ♥
 


#fuckcancer
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Alexandra Lilja

Snygging!

Svar: Ska du säga! ;)
Fanny

2012-11-27 @ 20:47:51
URL: http://alexandralilja.blogg.se/
Postat av: Therese

Spännande!! Inte kul så här innan diet :( men det blir ju toppen framåt sommaren :)

Hoppas du hade en fin helg!

Svar: Nej.. men vi har ju en härlig resa att se fram emot. Nya utmaningar, frestelser, dietnojjor och en grym form. ;)
Tack destamma!
Fanny

2012-11-27 @ 20:51:18
URL: http://vittellersvart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0