Headache!

Finns det ngt som jag ogillar mer än skallebank? Jag tror inte det.. jo, att kräkas. Men just nu ogillar jag huvudvärken som torterar min arma skalle.
Just innan gymmet så kände jag hur den smög sig på likt en tiger på jakt. Tänkte att den släpper nog under träningspasset, vilket den brukar, men tji fick jag. BANG så satt den där med sina klor och rev sig djupare och djupare in. Jag körde iaf klart mitt pass men efteråt så blev det bara värre. 
Efter ett stopp på Coop blev det raka vägen hem till soffan och här ligger jag nu.
En massage hade suttit fint, då jag känner att det här är en typisk spänningshuvudvärk. But it's killing me!
 
 
Förutom huvudvärken så kändes det bra i kroppen idag. Bra kontakt i varje övning, kände mig sådär härligt trött efteråt.
 
Nu ska jag hasa mig till duschen och sedan krypa i säng. Tänker vakna utvilad och pigg inför morgonens träning med Fredrik. :)
 
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0