Gokväll!





Har precis kommit hem från en middag, catching up snack och bio med Denicé, mysigt värre. :)
Tack gumman!

Riktigt skönt att för en gångs skull kika på tidiga bion, hemma före kl.21 händer ju inte i vanliga fall.

Har fixat mina nails hos bästa Kicki idag, gjorde ngt så crazy som fransk med glitter. ;) Minns inte sist jag hade vanlig fransk, det är ju faktiskt himla snyggt. :) Så nu känner jag mig fräsch igen! Welcome back Fancy!

Pratade lite med Denicé om mitt största bekymmer nu.. håååååår! Sjukt sugen på att sätta i lite löshår om jag ändå ska klippa upp det, håret blir ju så mkt snyggare då. Inte platt och livlöst som det lätt blir annars. Sidecut eller inte?
Skulle ha plockat en prästkrage och kört på "vågar, vågar inte, vågar, vågar inte.."

Summan av kardemumman är iaf att det kommer kosta pengar, myyycket pengar. Färga, klippa, ev. löshår, men fatta va snygg jag kommer bli! :D

Nu ska jag mysa ner mig i soffan med Selma, undra om jag kör min gottekväll ikväll. Det vore ju rackarns nice att mumsa på en av mina B&J glassar som ligger i frysen. MMmmmmm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0