Pump it!

Bröstpasset som tog tuttarna till höjden, vilket pump! wooohaaaw!
Kan det bero på mitt nya tillskott, Swolex? Det kan det nog. Gryhymt! :D

Hade drygt 30min på mig... effektiva pass är ta-me-tusan dom bästa!

3set hantelpress
(dubbel och sedan enarms) - superset - push ups
4set flyes i c.c från övre trissan
4set flyes i c.c från nedre trissan

3set hängande benlyft



Nu middag, sedan hämta lillasyster som ska sova över här inatt.



Mitt nya transportmedel.. skulle hämtat den idag men har haft fullt upp med besök.

Tack bästa pappa för den fina presenten. ♥

När jag hämtat den så blir det en massa cyklande till och från jobbet. Jag sparar massor med pengar och får extra motion. :) I LIKE!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra pass:))

2012-05-17 @ 02:07:22
URL: http://endorfinkickar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0