Moringa och ruset

Alltså... den här doften på body butter måste alla prova, man lukt sä himla gött!! :D



Vårruset avklarat, inte världens bästa tid dock. Men jag får vara nöjd ändå, jag är ju inte direkt en bra löpare. :)
Hade startat min runkeeper, men tänkte inte på att jag gick till en början (pga folkmassan) och att jag inte fick av den på en gång när jag sprang i mål. Den stannade på 26.40, så jag hamnade nog på kring 25.30-26min.
För övrigt supersvårt att försöka springa på en bra tid, folk ööööverallt. Fick armbåga mig fram x-antal gånger.
Men det är en himla kul grej och pickniken efteråt är ju inte dum den heller.
Nästa år vill jag dock komma in under 25min ;)

Just ja.. var ju sent ute som vanligt, så jag fick springa från stan ner till Löga för att hinna till uppvärmningen. Totalt har jag alltså sprungit ca 6.5km. Göttigt! :D

Men nu ska jag slänga igen ögonen så jag vaknar pigg i morgon. Träning kl. 8 som vanligt! Tabata tuseday upcoming!



Lite nöjd.. men längtade mest efter den varma duschen.



På Pickniken..



"Teamet"..

Godnatt och sov gott!

pusshej

Kommentarer
Postat av: Karin

BRA JOBBAT:)

2012-05-22 @ 04:06:53
URL: http://endorfinkickar.blogg.se/
Postat av: Elin *Paraflaxen*

Härligt! Jag sprang runt på 27,32. Men även i första startfållan var det sådana som startade, som efter 500 meter gick. Det spöregnade även, ganska lerigt och gött, lite extra benträning i de "djupa" vattenpölarna :-D Kan ju säga att jag hade gångbanan nästan för mig själv vissa bitar. haha.

Kul blogg förresten, kör hårt och lycka till med din träning!

mvh Elin

2012-05-30 @ 09:55:59
URL: http://paraflaxdrinken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0