Ladda!

Ok.. nu måste jag sova asap!
Har ju en massa träning framför mig i morgon, även om jag helst av allt vill ta en sovmorgon så ska jag upp och trampa på en spinningcykel. Som om jag inte cyklat nog den här veckan.. ;) minst 4.5mil har det blivit. Inte mycket för de som är vana att cykla, men det är mycket för mig som ALLTID tagit bilen vart jag än ska. :)
21min tog det idag från Erikslund till Björnövägen, det är ju ingenting!

Nåväl, till dagens träning.

Factor:

Hang snatch or hang clean 5-5-5-5
(tänkte först prova på hang snatch, men valde hang clean då jag verkligen vill få till en bra teknik där först)

10 min
Hang clean 7
Burpees 5
Chins 7


5 eller 6 varv, sämst på att komma ihåg sånt. Mina ben är iaf seeegast i stan, fick mjölksyra bara av att köra burpees.
HC kändes riktigt bra idag, förutom att jag inte orkade så tungt som jag hade hoppats på teknikdelen. Dock orkade jag mer än vad jag trodde under själva passet och tekniken blir bättre och bättre. :)

På gymmet blev det axlar/mage

4set hantelpress - superset - sprinter situps
4set 1-arms sidolyft m. hantel
- superset - bålrotation
4set liggande sidolyft för baksidan
- superset - frontlyft m. skivstång
3set fjärilen


Har inte så mkt att skriva om det passet, annat än att det kändes riktigt bra. :) Dock sjuukt varmt och kvavt inne på gymmet.

Nu en snabbdusch sedan snusa kudde.



Idag på lunchen.. underbara väder!

OBS!! Ni glömmer väl inte att använda solskyddsfaktor? Det är ju så riskabelt att bränna sig.



Har syndat idag.. sjutton så god den var.. ;)

Nattis!

Kommentarer
Postat av: Karin

Man blir alltid så pepp av din blogg, tack för inspon:)

2012-05-25 @ 02:44:43
URL: http://endorfinkickar.blogg.se/
Postat av: Fanny

Men tack snälla du! Va glad jag blir! :)

2012-05-27 @ 17:07:19
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0