Jag har ju tränat.. också

Höll på glömma, trots att jag redan nu känner värken smyga sig på i mina ben. NIIICE!

Usch vad Fredrik körde med mig idag, apjobbigt, men det är ju precis så det ska vara. Med andra ord, jag klagar inte.
I Love it!
Har fuskat och kört för lite djupa pressar, det fick jag smaka på idag. Gosch!
Jag försökte le mellan övningarna medans F bara såg allvarlig ut, "ben är allvarligt" fick jag som svar. Amen to that! ;)

3set hacklift, fötterna höftbrett rumpan hela vägen ner i botten.
3set hacklift, fötterna brett tårna pekar utåt, ner i 90grader.
2set benpress, sitsen i botten typ och jag jobbar hela fakking vägen ner.
3set benpress, korta pressar till failure (här var jag inte kaxig)

3set benspark
- superset - knäböj på tå (ingen aning om vad övningen kallas) Det tar som f-n i framsidan iaf!

Jag blev helt slutkörd, gick som jag skitit på mig. Önskar att jag hade en bil med automatlåda en dag som denna.
Men det var riktigt kul! :D

Ska bli riktigt skönt att krypa isäng nu.. är sådär härligt trött i kroppen.



Från ett benpass i februari..
.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sizzysquats kan de nog ha hetat :)

2012-06-02 @ 20:13:07
URL: http://fitnessguru.se/combatchick
Postat av: Fanny

Ahaaaa.. Googlade och ser att det är den, Tack! :)

2012-06-03 @ 22:44:07
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0