Häpp häpp!!

Tabata Tuesday

20/10 x 4
2 laps

Ring row
Chins
SB clean
Ball slam

No comments.. Hä gick fint med andra ord. Inga tänder eller näsor i vägen. ;)

Idag har jag även cyklat till och från jobbet. Det känns fortfarande rejält i mina skinkor från prowlern, så det var skönt att röra på benen och trampa igenom lite blod. :)

På gymmet så träffade jag på en tjej som heter Linn, grymt bra fysik by the way, vi kompade och körde ett bröst/mage pass. Kul att träna med någon "ny" och få lite tips på övningar.

3set hantelpress (dubbel/enkel) - superset - push ups
3set flyes i c.c
3set sittande flyes i c.c
3set hantel pullover
3set hängande benlyft
3set sidoböj m. viktskiva

Bra pass och härligt pump, gillar verkligen att köra bröst nuförtiden. Var inte min favorit för några månader sedan. Brukar aldrig köra sidoböj, så jag tror att det kommer kännas fint i morgon. Övningen brände på riktigt bra!



Gillar mitt nya linne megamycket! Tack igen Sophie! :D



Min "krigsskada"...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0