Godnatt!

Dåligt fokus på bloggen i helgen, det ber jag om ursäkt för. Men jag har helt enkelt inte hunnit. Fullt upp från morgon till sena kvällen. :) har haft en kanon helg! Skratt, film, maat, sällskapsspel, träning, jobb och bio.

Ben fick sig en mild genomkörande idag, har jag träningsvärk i morgon så blir jag förvånad. :p

6set box squat
4set benspark (en 4:a på 100kg, pb med andra ord)
3set luggande lårcurl
3set finnen
3set bulg. split squat

Sedan har kvällen alltså spenderats på biografen med Anna och Thessan, vi suktade till filmen "Älska mig igen". Nu blev jag ju "kär" på köpet. En sån här kväll skulle det vara underbart att somna in i en famn. :)
En hand som stryker mig i håret, en puss på kinden och en röst som viskar att han tycker om mig. Skitfilm att spela ett spratt med mina känslor sådär! Hahaha.. Vilken love-sucker jag är! Men den var ju så himla bra.. :)

Kramar katten så länge och laddar upp inför morgondagen. Factor står först ut på schemat! :D

Gooodnatt!

Just ja, måste köpa nya jeans.. Mina favoriter tyckte det var dags för skilsmässa. Reva under skinkan, tackar och bockar för den!


Kommentarer
Postat av: Satu

Äh, kör på de gamla jeansen bara. Slitet är ju inne ;) Och en reva under skinkan är ju bara sexigt! Hihi

2012-05-07 @ 13:40:09
URL: http://satumustonen.blogspot.com
Postat av: Fanny

Hihi, det har du ju faktiskt rätt i.. ;) Men behöver nya att jobba i, så shopping it is. Men på nästa lön. :)

2012-05-07 @ 22:18:47
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0