Dagens tips!

Akta tänderna när du kör push press och är trött!
En liten flisa flög i min ena framtand, det gjorde inte ont med var ju himla onödigt. Jag menar tandläkarutgifter är ju inte direkt småpengar.. TYPISKT! Nu var det i samma tand som jag redan har en liten skada i och jag skulle behöva byta ut skiten helt. Men först måste jag vinna på triss!

Push press 5-5-5-5

11 min
Push press 6
Burpees 6
Med. ball pushups 12


Idag var det tungt i kroppen, fanns ingen power alls. Blev lite förvånad då jag känner mig pigg i övrigt. Men det är ju så ibland. :)

Tandläkaren är bokad, men inte förrän på måndag. Så jag får gå med en trasig och vass tand i en hel vecka. :( Riktigt arg på mig själv.. fruktansvärt klantigt!

Nu jobbelijobb!



Gaaanska bra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0