The goodies!

Ikväll hämtade jag ut mitt paket med lite olika tillskott. Kasein- och vassleprotein från bodyscience, PWO Big Bang (ny för mig, gillar att testa olika) och protein från Wnt till Sophie.

Ingen träning idag, behöver jag ens säga orsaken till att det inte blev av? Ni som känner mig vet redan nu orsaken. Till er nya läsare och ni som inte känner mig, jag kom helt enkelt inte opp i morse. Jag är lite mer av en nattuggla.. Se bara på klockslaget när detta inlägg publiceras. ;)
Det är nästan uteslutande endast fredagar dom jag kommer upp.. Fredag är ju typ bästa dagen på veckan. Morgonträning och frukost på gymmet, love it!

Har myst med mina underbara vänner ikväll. Trots att jag inte träffat Emma på år och dagar, så känns det precis som igår. ❤

Dags att krypa isäng.. Nattis!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0