Late dinner

Sitter fortfarande och väntar på att maten ska bli klar.. Känns inte helt ok egentligen, matlådor är det bästa! Då är det bara att kasta in lådan i mikron så fort jag kliver innanför dörren. :)

Jisses vilket galet pump jag fick på träningspasset ikväll. Ont satan!

Axlar

3set ut-rotation i c.c
3set sidolyft i c.c

Dessa två övningar gör kör jag som uppvärmning
4set frontlyft m. viktskiva drop till hantlar på alla set
4set liggande hantellyft
4set sittande hantelpress
4set sidolyft m. hantlar
3set kryssdrag i c.c


Förbannat (rent ut sagt) bra pass!



Från ett pass i februari..

Kommentarer
Postat av: Karin

sv; Jag får vara en duktig flicka så löser det nog sig ;) Tänker leva också, promise, hehe!

2012-03-20 @ 06:33:44
URL: http://karinwittur.blogspot.com
Postat av: Nannsnowblack - om träning, mode & allt möjligt!

Härligt med pump under passet! Hur många reps kör du per set? :)

2012-03-20 @ 11:50:55
URL: http://nannasnowblack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0