Kärlek!

Den här helgen har varit helt underbar!
Spenderade fredagen med Emma, avslutade med tacos och myskväll hemma hos Vicky med Kicki och Maria.

Rev av ett kortare pass på gymmet, biceps och triceps.
Helt ok pass! :)

Lördagen började med spinning i skön house anda, bästa uppladdningen för kvällen! :)
Skönt pass och härliga motionärer som peppade varandra! Gymt kul! Vill köra snart igen!

Vid 14-tiden begav vi oss mot Sthlm, 7st förväntansfulla och taggade "housejunkies".
Ovetandes om spelningen egentligen skulle bli av efter fredagens olycka. Men medans vi satt och käkade middag på Friday's så kom beskedet - Spelningen blir av!
En skål på den och festen fortsatte. :)

Innan Avicii gick på, spelade Cazzette som också är riktigt grymma. :)
Hela kvällen var eouforisk! Det var länge sedan jag hade så kul, tack för en grym kväll alla inblandade!!
Det var magiskt!



Karin och jag på Cafe and Mix.. (tror stället heter så)



Hela gänget på Friday´s..



Jag och Anna..



Glooooben..



On set! Påväg in..



Kärlek!


Kvällens status: Ont i kroppen efter att ha sovit på väldigt hård underlag. Trött och sliten efter lite sömn. Ont i fötterna från klackarna. Blåmärken på mina knän från staketet och en stel nacke pga okänd orsak. Allt det rör mig inte i ryggen såhär i efterhand. Det är sånt man får ta ibland. ;)

Nästa stora händelse är Summerburst i juni. OM jag längtar!

Trots sliten tjej så kom jag iaf iväg till gymmet och söndagens obligatoriska benpass, tack Sophie för att du peppade mig. Hade nog failat ur utan dig! :)

4set bepress, drop på sista
3set liggande lårcurl
3set benspark
3set utfallsgång m. hantlar
- superset - sumosquat m. kettlebell



Benpress.. Inte såå tungt i vanliga fall, men idag var det astungt!

Inget supermosarpass, men fullt tillräckligt med tanke på dagsformen.

Nu är det soffhäng som gäller resten av kvällen, plus matlådslagning.

Tjing!




Kommentarer
Postat av: Karin

=)=) Looove!

2012-03-05 @ 20:56:59
URL: http://karinwittur.blogspot.com
Postat av: Mor

Go girl!! Älskar dig!! Och lite mera "såna dära feel good" bilder tack!!

Pussokram!! <3

2012-03-06 @ 23:44:17
Postat av: Fanny

Karin: Love! :D



Mamma: Älskar dig! Lovar att jag ska fota allt "feelgood" som händer. Pusskram <3

2012-03-07 @ 23:49:56
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0