Kappaaaaooooow!

Jobbigt, kul, svettigt, mjölksyra, effektivt. Några ord som beskriver dagens besök på Factor Gym.
Har faktiskt köpt en månads prova-på, så nu blir det till att boka upp några pass framöver. Kuhuul! :D
Crossfit is the shiznit!

Tack Denice för att du tog med mig. :)
Vi fick även lite "chinstips" av Rikard som körde med oss, så nu jävlar ska det köttas!

Jag har alltså hunnit avverka ett spinningpass och ett crossfitpass, känner mig rätt så nöjd med den här dagen.
Nu är det lite städning som gäller här hemma, sedan iväg en sväng och fixa en grej.. Vad det är får ni se sedan. ;)

Tjingeling så länge!



Dessa ska sitta i sommar.. utan gummiband!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Asbra alltså? Jag har också prova på månad, ska köra första på måndag :)

2012-03-30 @ 15:17:54
URL: http://alexandralilja.blogg.se/
Postat av: Fanny

Mega asbra!:D Du kommer bli fast ;)

2012-03-30 @ 15:50:04
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/
Postat av: i min lilla lilla värld

Jag lärde mig göra chins på 3 veckor. Från att inte ens komma upp en cm och nu kan jag göra 5 på rad =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0