Höjden av lathet!

Jag förundras så över människor som är "vardagslata"..
På jobbet så är rulltrappan som går upp till andra våningen, tillfälligt ur funktion i väntan på reparation. Idag har minst 5 pers valt att INTE gå upp för trappen, då det är för JOBBIGT!! Say what??!! Hur skrämmande lat får man egentligen vara? Hur orkar dom ens dra sina fötter runt gallerian om dom inte orkar gå uppför en trapp?
Det är ju inte så att dom får springa upp å och ner i den som vi som jobbar där, det handlar om en vända.. Jag blir mörkrädd!
Nu pratar jag alltså inte om äldre damer och herrar, utan medelålders och yngre.

Idag blev det bröst och framsida lår

5set bänkpress
4set lutande hantelpress
3set sittande flyes i c.c
3set benspark med 3 drop/set


Har fått en sträckning i en muskel vid skulderbladet, kan bero på en låsning. I morgon är det jag som bokar tid hos sjukgymnasten.

Kom upp i morse på en promenad och jag tänker ge mig på samma mission i morrn bitti. :)
Så god natt på er!



Bilden är från ett tidigare pass i år..

Hörde precis på nyheterna att bensinen snart landar på 16kr!! Fy! Jag minns när jag tankade bilen för ca 8kr/liter, då kom man långt för en hundralapp. Dags att köpa en cykel!


Kommentarer
Postat av: pelle=)

haha blir extra träning med cykel=)

2012-03-28 @ 09:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0