Hej å hå..

Efter ett benpass och cirkelfyspass så känner jag mig riktigt nöjd. :)
Sitter i soffan, sneglar på Taken samtidigt som jag surfar runt. Zelma ligger i andra soffan och myser. Verkar som hon trivs rätt så bra hos mig.

Min fredagkväll spenderades tillsammans med Josse. Det var evigheter sedan vi sågs och verkligen på tiden! Underbart att få bli uppdaterad om allt som händer.

Jobb både lördag och idag.
Igår var jag förbi Linnea en sväng då hon hade födelsedagsfest, sedan vidare på nästa för att fira Kicki som fyller år idag, blev en utgång på BMB. Idag har jag varit ganska sliten, med sliten menar jag ruskigt trött och ett huvud som inte riktigt kompade med mig. Är verkligen ingen ungdom längre. ;)

Trots allt så blev dagens träning riktigt lyckad!
Vi körde inte så många övningar, men det tog bra och vi hade rätt så många övningar för benen på fysen.

8set benpress, drop på sista
3set liggande lårcurl


C-fysen tillsammans med Anna, Emma och Sophie

Box jump
Armhävningar på bosu
Utfallsgång med hantlar
Tricepspress på bosu
Lårcurl med pilatesboll
Fällkniven med pilatesboll
Knäböj med upphopp på bräda
Trepunktsplankan
Rygglyft
Fjärlien


45sek/övning, 3 varv.

Har för övrigt testat kompressionstightsen från SKINS och jag är helt såld! Finns inga tights som sitter bättre, jag måste bara ha dom.
Tröjan var grym den med, men vet inte om jag kommer använda den så mycket. Ser ju ut som jag går runt i en kroppsstumpa om jag har hela outfiten på mig. Ska suga på karamellen...



Snygga brudar i "lyxfodral".. ;)




Dilemmat på rasten.. Sitta och vila fötterna eller köra några chins?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0