Skön dag!

Ganska skönt med ledig dag! :) Trots det så var jag på en sko clinic i morse, lite mer "kött på benen" är sällan fel.

Träningen gick bra, blev ett ryggpass. Men, det finns ett men.. bakläxa för fröken Sundström.. För svag i bröstryggen, dags att ro utav bara h-vete nu!

3set Sittande rodd i kabel m. pronerat grepp - superset - latsdrag smalt grepp
3set stående rodd i kabel
- superset - framåtlutad skivstångsrodd (ryggen i princip parallellt med golvet) Det är denna övningen som ska bli min vän hädanefter, inget mer slarv!
3set korta marklyft
3set latsdrag
3set sittande rodd, brett grepp


Mätningen fick vara, det är ju ingen höjdare att göra det efter helgen och ätardagen. Vågen kommer inte visa bra siffror eftersom jag har lite extra vätska i kroppen.
Ny tid inbokad, men tyvärr inte förrän om en månad. Den 27/4 för att vara exakt. Det positiva är att jag kan ju bara göra resultatet bättre. ;) Dags att ööööka!

Idag har det blivit promenad med Vicky och Kickis vildingar, fick sällskap av Angelica och Matilda. Mys!
Innan middan körde jag, Emma, Anna och Karin ett fyspass. 5 övningar 45sek på varje i 3 varv, sedan 5 nya övningar i 3 varv. Totalt 10 övningar under ca 40min.

Boxjumps
Plankan
Bålrotation m. vikt på bosu
Burpees
Axelpress
Lårcurl på boll
Armhävningar
Kettlebellsving
Rodd i TRX-band
Korta marklyft m. kettlebell


Sjuukt seg, men vi krigade oss igenom passet.

Nu är det bara sängen kvar, som jag längtar efter det!



Fysmys..



Från BMB i lördags..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0