Uttagen!

Idag fick jag ett telefonsamtal från Alex på Body, ett samtal som verkligen har gjort min dag!
"Du är en av de 15 tjejer som har gått vidare i uttagningen till Talangjakten"... what!!?? Vilken grej! Vågade inte alls tro det när jag skickade in min ansökan den 15/3, som för övrigt var sista ansökningdagen.
Men det är verklighet! Vilket lyckorus! :D

Nästa steg är en audition på söndag den 1 april kl 12.00, på Ironsport Club. Hur det än går efter det så är jag oerhört glad och det här är den bästa motivationsboosten ever!

Delar med mig av en text från Carina Isacssons blogg.


"Av mer än 160 sökande blev det först 30 kvar efter torsdagens långa sorteringsvända. Och de blev till 15 igår kväll under vårt lilla "fredagsmys". Tur att jag älskar mitt jobb...(+_-)

Hur som helst, detta var sjukt svårt. och jag har gått efter två riktlinjer:
1. Inte för muskulös, eller färdig Atlet för typ ett SM.
2. Inte för lite muskler heller. Jag har jagat efter potentiella atleter som har en möjlighet att klara elimineringen på Lucia som kan utvecklas till något riktigt bra i framtiden...


Hur som helst är jag nöjd med de 15 utvalda tjejerna nu. Men den 1 maj ska dessa 15 tjejer bli endast 4. Några kanske hoppar av tåget frivilligt. Det är inte så lätt som man kan tro att gå på diet. Det är svårare i verkligheten än det man läser om i tidningarna. Ett speciellt träningspsyke behövs. Som sagt detta är ingen barnlek...(+_-)"

 

Så till kvällens benpass..

 

6set benpress, drop på sista

4set liggande lårcurl, drop på sista

3set utfallsgång m. hantlar - superset - lårcurl på boll

2set "rumpmaskinen"

Riktigt skönt pass! :)

 

Lyckorus!!


I morgon är jag ledig, men börjar dagen med promenad, träning och mätning. Topdag med andra ord!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Fan va kul, grattis! :)

2012-03-25 @ 23:19:29
URL: http://alexandralilja.blogg.se/
Postat av: Matts

Vet inte vad det är men grattis i alla fall!!!:)

2012-03-25 @ 23:34:22
Postat av: Henny

Grattis och ett stort lycka till!!:)

2012-03-26 @ 04:41:47
URL: http://thehennyhoney.blogsport.com
Postat av: striggish

Grattis!! Håller tummarna B-)

2012-03-26 @ 07:23:47
Postat av: Josse

YEAY!.. vad roligt!!! :D

2012-03-26 @ 18:12:25
URL: http://jossesplace.blogg.se/
Postat av: Maria

U-N-D-E-R-B-A-R-T!!!!



Du är grym Fanny! Jag håller alla tummar och tår jag har för att du är med bland de sista fyra.



Du kan/vet/vill det redan, men jag säger det igen:

Go for Gold! ;)

2012-03-26 @ 18:15:02
URL: http://goforgold.hjarnvilja.se
Postat av: Karin

Har följt din blogg ett tag, alltså du är så jäkla grym... Keep it up girl. Grattis.

2012-03-27 @ 20:40:47
Postat av: Fanny

Tack så himla mycket allihopa!! :D

KRAM!

2012-03-27 @ 23:00:52
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0