Taggen!

Nu mina läsare är det inte många timmar kvar, i morgon är det äntligen dags för Summerburst! Som jag och mina har längtat. :) I december beställdes biljetterna, nu 6 månader senare står vi redo för en grym festivalhelg.

Jag sov kvar i Uppsala i natt, så det har inte blivit ngn morgonträning idag. Jag kommer inte hinna träna ikväll heller, då jag ha en del grejer att fixa inför morgondagen, prova ut kläderna, packa m.m.
Även om jag såååå gärna vill dra iväg och mosa lite axlar/mage. Men jag är för mkt tidsoptimist, så det kommer bli aldeles för sent ikväll om jag gör det. Ska upp kl. 07.00 för ett pass på bästa Factor och då vill jag ju vara pigg. Kör igenom axlar och mage efter det istället.

Jag har iaf cyklat till och från jobbet, alltid ngt. :)

Kring lunch i morgon rullar vi mot huvudstaden.


Från förra året.. vädret var riktigt nice..


Vädret säger regn på lördag.. jag packar ner en poncho..

Nej.. dags att göra ett ryck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0