Softish!

Den här veckan är en riktig "glidarvecka", jobbade idag och jobbar sedan bara på torsdag. SkönT! :)
Ordinarie ledig tis-ons, tagit ledigt fre-sön för Summerburst.

Som ni läst så började inte morgonen som jag önskade, men den avslutades iaf bra. :)
Rev av ett bröstpass på kvällskvisten efter jag handlat mat och mellanlandat hemma. Det hör ju inte till vanligheten att jag drar till gymmet vid 21.30, men ikväll fick det bli så och det funkade utmärkt. :)

Körde ett bröstpass.

3set sitttande flyes i c.c
3set liggande hantelpress
3set press i c-c
3set "krabban" i maskin
3set press i maskin


Har verkligen gått från att hata bröstträning till att älska det.. gött! :D

För övrigt så är jag inne i ett skönt flyt, träningen går så himla bra och det är en underbar känsla!

I morgon ska jag till Factor, tisdag innebär Tabata. KEEEWL! :) Även om jag mest av allt gillar att leka med stången. Det får bli på onsdag och fredag istället... kanske torsdag också.

Klockan tickar på dags att sova. Men i morgon ska jag INTE kliva upp före kl. 09.00. Jag ska ta mig en sovmorgon. :)



Grymt oskarp bild.. men jag gillar den liiiilla detaljen på bröstet..
;)

Nattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0