Natti natti..

 
Det blev ett ok pass, inte lika bra som det brukar bli. Varför? Äckligt jobbig träningsvärk i både biceps och triceps. Kanse inte så himla optimalt att köra bröst egentligen. Borde kört ben eller vilat. Men men, nu är det iaf gjort. :) Med skakiga och trötta armar körde jag följande..
 
4set sittande flyes i c.c
4set liggande hantelpress
4set stående flyes i kabel
2set press i maskin, lätt vikt och måååånga reps.
 
Sedan fick det vara, orkade inte köra mer och det här räcker gott och väl en dag som denna.
 

 
I morse skulle jag boka biljetter till Swedish house maffia (som alla andra), gick in 8.45 (biljettsläpp 9) Såg lugnt ut på sidan, blev inte inkastad i ngn kö. 8.55 uppdaterade jag sidan, PANG "du står i kö". Sedan var det kö, köööö och kööööö! Hade jag inte haft mina fina vänner och älskade syster, så jade jag stått utan biljett. Jag hade nämligen inte tid att köa längre, jobbet kallade. Men vips, så står jag där med 2 biljetter! Inte ett dugg orolig över att inte få den såld, för i eftermiddag rodde en glad rackare hem min extra biljett.
Bla, bla, bla.. totalt ointressant! Men jag är i alla fall SJUUUKT glad över att jag har min ticket! :D
24/11 - BOOOOOM på den!
 
Träningen i morrn blir bara Tabata på Factor, kvällen spenderas med mina tjejer. :)
 
Just ja, sängen var det. GOnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0